Milena Ćuk
Datum rođenja: 26.03.1976.
Mesto rada: Novi Sad
Kategorija: Koučevi
Profesija: Diplomirani psiholog
Zanimanje: Psihološki savetnik, life coach, trener
Status: Pod supervizijom
Telefon: +381 63 8053289
E-mail: kontakt@licnirazvoj.com
Radna biografija
Završen fakultet: Filozofski fakultet, odsek psihologija, Novi Sad; Postdiplomsko usavršavanje: Master iz ljudskih prava i demokratije, zajednički program Univerziteta u Bolonji i Sarajevu; Ustanove rada: Centar za podršku ženama; Vojvođanski romski centar za demokratiju; Elektrana; Novosadski humanitarni centar; centar SrceLicenca ili Sertifikat
Sertifikovana trenerica asertivnosti (Snežana Tovilović, PhD); 276 sati edukacije iz Integrativne art psihoterapije (Snežana Milenković, PhD); 30 sati edukacije iz Kognitivne, Bihejvioralne i Racionalno emotivno bihejvioralne terapije (Mikloš Biro, PhD; Zdenka Novović, PhD; Snežana Tovilović, PhD); 30 sati edukacije iz aktivnog slušanja, emotivne podrške i prevencije samoubistva (Centar Srce); 20 sati edukacije – Životne priče i dijalozi (Centar za interdisciplinarne postdiplomske studije, Sarajevo)Usluge / Oblasti rada
- Koučing / Coaching
- Koučing za karijeru / Career coaching
- Psihološko savetovanje
- Psihoterapija
- Savetovanje
- Životni koučing / Life coaching
- Treninzi
- Psihološko-kreativne radionice
- Online savetovanje
Sistem rada
Moj pristup je integrativan. Ne mogu sebe zamisliti u boxu i pod okriljem samo jedne škole. U najširem smislu, moja orijentacija je humanističko-egzistencijalistička. Važno mi je razumevanje unutrašnjeg sveta osobe i holističko posmatranje doživljaja o kojoj osoba priča bez osuđivanja. Koncentrišem se na pozitivne aspekte ličnosti i podstičem razvoj potencijala koje osoba ima. Koristim imaginaciju i kreativost u radu.
Uzrast klijenta
Adolescenti, odrasliKljučne reči
Emotivna podrška, psihološko savetovanje, coaching, asertivni trening, radionice, grupna terapija, razvoj potencijala, lični razvoj, komunikacija, emocionalna pismenost, mentalno zdravlje, art-terapija, integrativni pristup.