Home / Članci / Dešavanja / Autogeni trening – Osnovni nivo (Novi Sad)
Ruke

Autogeni trening – Osnovni nivo (Novi Sad)

12.03. – 14.05.2019.

Autogeni trening je savremena psihološki priznata i psihoterapijska tehnika za borbu sa stresom. Trening predstavlja integraciju odabranih praktičnih relaksacionih postupaka čiji je glavni cilj oslobađanje od viška psiholoških i fizioloških tenzija. To je terapeutska tehnika psihofizičke relaksacije koja je inspirisana istočnjačkim tehnikama meditacije i joge.

Savladavanjem za samostalno izvođenje i njegovom primenom se postiže stanje duboke opuštenosti i značajni isceljujući efekti kako za telo tako i za psihu. Ispitivanja su pokazala da praktično nema funkcija sistema organa na koje ova metoda blagotvorno ne utiče.

Efekti se postižu u uobičajenih 25 minuta vežbanja ili za one koji su uvežbani i za nekoliko minuta, a vežbanje je moguće u većini životnih situacija – pred važne događaje, javna izlaganja, u stresnim situacijama, u kancelariji, pred spavanje radi kvalitetnijeg sna… AT može da se izvede u bilo koje vreme i na bilo kojem mestu: u vozu ili avionu, u čekaonicama ili na poslu.

Koristi se prevashodno u lečenju napetosti, strepnje, straha i psihosomatskih bolesti. Tehniku autorelaksacije koriste zdravi ljudi radi postizanja bolje koncentracije relaksacije, kreativnosti, imaginacije, kondicije i spremnosti za rad. Vežbači primećuju povećanje kreativnosti i bolje pamte. Studenti uspevaju da zadrže intenzivan tempo rada uoči ispita.

Treningom se postiže:

– viši stepen psihofizičke relaksacije
– normalizacija disanja i funkcije krvnih sudova
– pritisak se normalizuje
– poboljšava se kvalitet sna i spavanja
– uravnotežavanje raspoloženja
– smanjuje se anksioznost, fizička napetost, trema…
– smanjenje psihosomatskih tegoba kod migrene, čireva, napetosti u mišićima, stezanja u grudima…
– poboljšanje koncentracije, pažnje kao i perceptivnih sposobnosti
– povišenje nivoa efikasnosti većine intelektualnih funkcija

Indikovan je za:

– zdrave ljude radi postizanja bolje koncentracije i relaksacije
– ljude koji su pod stresom, naporno rade ili hronično imaju situacije napetosti
– kada je potrebno više angažovati intelektualne potencijale
– za psihogeni sterilitet
– za posttraumatski stres
– za panične napade, bolesti zavisnoti, depresiju…
– za sportove koji zahtevaju duboku koncentraciju i sposobnost održavanja pažnje u dužem vremenskom periodu
– za prevenciju ili lečenje psihosomatskih bolesti

Grupa kreće 12.03.2019., nedeljom, 10 susreta, od 20 časova.

Učesnici dobijaju sertifikat udruženja Psihorelaks o završenom kursu

Za stručnjake se trening računa u psihoterapijske sate rada na sebi.

Grupa se obično sastoji od 5-10 polaznika. Pravo učešća imaju svi zainteresovani stariji od 18 godina.

Nakon iskustvenog treninga je moguće proći Trening za trenere autogenog treninga ili Viši kurs autogenog treninga.

Opširnije na Konferencije.rs

Pogledajte i

Asertivni trening – Beograd

Trening je namenjen svim ljudima, uključujući stručnjake i studente, a koji su stariji od 18 …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *